§ 15. - Przetwarzanie przez Policję informacji o osobach.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2007.170.1203

Akt utracił moc
Wersja od: 19 września 2007 r.
§  15.
Administrator zbioru jest obowiązany zapewnić rejestrację, w formie odpowiedniej do właściwości danego zbioru, każdej operacji przetwarzania informacji w zakresie:
1)
czasu (daty, godziny i minuty) rozpoczęcia i zakończenia pracy w systemie informatycznym lub w ręcznie sporządzanej ewidencji;
2)
identyfikatora kadrowego oraz posiadanego uprawnienia dostępu do zbioru policjanta lub pracownika Policji wykonującego operację przetwarzania;
3)
zakresu informacji, do których policjant lub pracownik Policji miał dostęp w związku z wykonywaną operacją przetwarzania;
4)
daty pierwszego wprowadzenia informacji do zbioru;
5)
źródła informacji w przypadku uzyskania danych osobowych nie od osoby, której dane dotyczą;
6)
przyczyny, zakresu i celu modyfikacji informacji, jaka nastąpiła w wyniku wykonanej operacji przetwarzania;
7)
wniosków składanych w związku z realizacją praw określonych w art. 32 ust. 1 pkt 6-8 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.4)).