Przetwarzanie przez Policję informacji o osobach.
Dz.U.2007.170.1203
Akt utracił mocROZPORZĄDZENIE
MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI1)
z dnia 5 września 2007 r.
w sprawie przetwarzania przez Policję informacji o osobach
1) Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji kieruje działem administracji rządowej - sprawy wewnętrzne, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 lipca 2006 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz. U. Nr 131, poz. 919 oraz z 2007 r. Nr 38, poz. 245).
2) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2007 r. Nr 57, poz. 390, Nr 120, poz. 818, Nr 140, poz. 981 i Nr 165, poz. 1170.
3) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 1997 r. Nr 128, poz. 840, z 1999 r. Nr 64, poz. 729 i Nr 83, poz. 931, z 2000 r. Nr 48, poz. 548, Nr 93, poz. 1027 i Nr 116, poz. 1216, z 2001 r. Nr 98, poz. 1071, z 2003 r. Nr 111, poz. 1061, Nr 121, poz. 1142, Nr 179, poz. 1750, Nr 199, poz. 1935 i Nr 228, poz. 2255, z 2004 r. Nr 25, poz. 219, Nr 69, poz. 626, Nr 93, poz. 889 i Nr 243, poz. 2426, z 2005 r. Nr 86, poz. 732, Nr 90, poz. 757, Nr 132, poz. 1109, Nr 163, poz. 1363, Nr 178, poz. 1479 i Nr 180, poz. 1493, z 2006 r. Nr 190, poz. 1409, Nr 218, poz. 1592 i Nr 226, poz. 1648 oraz z 2007 r. Nr 89, poz. 589, Nr 123, poz. 850 i Nr 124, poz. 859.
4) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2002 r. Nr 153, poz. 1271, z 2004 r. Nr 25, poz. 219 i Nr 33, poz. 285, z 2006 r. Nr 104, poz. 708 i 711 oraz z 2007 r. Nr 165, poz. 1170.
5) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 1999 r. Nr 83, poz. 931, z 2000 r. Nr 50, poz. 580, Nr 62, poz. 717, Nr 73, poz. 852 i Nr 93, poz. 1027, z 2001 r. Nr 98, poz. 1071 i Nr 106, poz. 1149, z 2002 r. Nr 74, poz. 676, z 2003 r. Nr 17, poz. 155, Nr 111, poz. 1061 i Nr 130, poz. 1188, z 2004 r. Nr 51, poz. 514, Nr 69, poz. 626, Nr 93, poz. 889, Nr 240, poz. 2405 i Nr 264, poz. 2641, z 2005 r. Nr 10, poz. 70, Nr 48, poz. 461, Nr 77, poz. 680, Nr 96, poz. 821, Nr 141, poz. 1181, Nr 143, poz. 1203, Nr 163, poz. 1363, Nr 169, poz. 1416 i Nr 178, poz. 1479, z 2006 r. Nr 15, poz. 118, Nr 66, poz. 467, Nr 95, poz. 659, Nr 104, poz. 708 i 711, Nr 141, poz. 1009 i 1013, Nr 167, poz. 1192 i Nr 226, poz. 1647 i 1648 oraz z 2007 r. Nr 20, poz. 116, Nr 64, poz. 432, Nr 80, poz. 539, Nr 89, poz. 589, Nr 99, poz. 664, Nr 112, poz. 766, Nr 123, poz. 849 i Nr 128, poz. 903.
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 3
WZÓR KARTY DAKTYLOSKOPIJNEJ ODCISKÓW LINII PAPILARNYCH PALCÓW SPORZĄDZANEJ W PRZYPADKU POBIERANIA ODCISKÓW LINII PAPILARNYCH NA PODSTAWIE ART. 192A § 1 KODEKSU POSTĘPOWANIA KARNEGO
WZÓR KARTY DAKTYLOSKOPIJNEJ ODCISKÓW LINII PAPILARNYCH PALCÓW SPORZĄDZANEJ W PRZYPADKU POBIERANIA ODCISKÓW LINII PAPILARNYCH NA PODSTAWIE ART. 192A § 1 KODEKSU POSTĘPOWANIA KARNEGO
ZAŁĄCZNIK Nr 4
WZÓR KARTY DAKTYLOSKOPIJNEJ ODCISKÓW LINII PAPILARNYCH DŁONI SPORZĄDZANEJ W PRZYPADKU POBIERANIA ODCISKÓW LINII PAPILARNYCH NA PODSTAWIE ART. 192A § 1 KODEKSU POSTĘPOWANIA KARNEGO
WZÓR KARTY DAKTYLOSKOPIJNEJ ODCISKÓW LINII PAPILARNYCH DŁONI SPORZĄDZANEJ W PRZYPADKU POBIERANIA ODCISKÓW LINII PAPILARNYCH NA PODSTAWIE ART. 192A § 1 KODEKSU POSTĘPOWANIA KARNEGO
ZAŁĄCZNIK Nr 6
WZÓR PROTOKOŁU LIKWIDACJI ZBIORU INFORMACJI
WZÓR PROTOKOŁU LIKWIDACJI ZBIORU INFORMACJI
likwidacji zbioru informacji
................... ..............................
(numer ewidencyjny) (data i miejsce sporządzenia)
Komisja likwidacyjna w składzie:
1. .........................................................
2. .........................................................
3. .........................................................
(dane członków komisji likwidacyjnej; w przypadku policjanta - stopień, imię i nazwisko oraz stanowisko służbowe;
w przypadku pracownika Policji - imię i nazwisko oraz
stanowisko służbowe)
działająca na podstawie decyzji nr ... .....................
(nazwa administratora
zbioru, wydającego decyzję)
w dniu ..... ........... 20... r. przeprowadziła likwidację
zbioru informacji
............................................................
(rodzaj i nazwa likwidowanego zbioru informacji)
poprzez ....................................................
............................................................
............................................................
............................................................
(opis sposobu likwidacji zbioru informacji)
1. ......................................
2. ......................................
3. ......................................
(podpisy członków komisji likwidacyjnej)
ZAŁĄCZNIK Nr 7
WZÓR PROTOKOŁU USUNIĘCIA DANYCH OSOBOWYCH ZE ZBIORU INFORMACJI
WZÓR PROTOKOŁU USUNIĘCIA DANYCH OSOBOWYCH ZE ZBIORU INFORMACJI
usunięcia danych osobowych ze zbioru informacji
1. .........................................................
............................................................
(rodzaj i nazwa zbioru informacji)
2. .........................................................
(podstawa prawna usunięcia danych osobowych)
3. .........................................................
............................................................
............................................................
............................................................
............................................................
............................................................
(opis usuniętych danych osobowych)
4. Skład komisji dokonującej usunięcia danych osobowych:
1) ......................................................
(stopień, imię, nazwisko, stanowisko służbowe)
2) ......................................................
(stopień, imię, nazwisko, stanowisko służbowe)
3) ......................................................
(stopień, imię, nazwisko, stanowisko służbowe)
5. Opis sposobu usunięcia danych osobowych ze zbioru
informacji: ................................................
............................................................
............................................................
............................................................
............................................................
............................................................
.................., dnia ... ...... 20.... r.
(miejscowość)
1. ............................
2. ............................
3. ............................
(podpisy członków komisji)
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »
Akty prawne liczba obiektów na liście: (15)
Akty wykonawcze liczba obiektów na liście: (10)
- Zm.: decyzja w sprawie funkcjonowania zestawu centralnych zbiorów informacji tworzących Krajowy System Informacyjny Policji.
- Zm.: decyzja w sprawie funkcjonowania zestawu centralnych zbiorów informacji tworzących Krajowy System Informacyjny Policji.
- Zm.: decyzję w sprawie funkcjonowania zestawu centralnych zbiorów informacji tworzących Krajowy System Informacyjny Policji.