§ 12. - Przeprowadzanie naboru na aplikację sędziowską i aplikację prokuratorską.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2023.411 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 3 marca 2023 r.
§  12. 
1. 
Test, arkusz do udzielenia odpowiedzi na pytania testowe (arkusz odpowiedzi) oraz zestaw zadań, a także akty prawne lub wyciąg z aktów prawnych, które udostępnia się kandydatom w czasie drugiego etapu konkursu, są drukowane w liczbie określonej przez przewodniczącego komisji, uwzględniającej przewidywaną liczbę osób dopuszczonych do poszczególnych etapów konkursu. Drukowanie i przechowywanie tych materiałów odbywa się w sposób uniemożliwiający uzyskanie do nich dostępu przez osoby nieuprawnione. Arkusze odpowiedzi opatrzone są kolejnymi numerami.
2. 
Prawidłowość wykonania wydruków testu, zestawu zadań, a także aktów prawnych lub wyciągu z aktów prawnych nadzoruje przewodniczący zespołu konkursowego lub upoważniony przez niego członek tego zespołu.
3. 
Prawidłowość wykonania wydruków arkusza odpowiedzi nadzoruje przewodniczący komisji lub upoważniony przez niego członek komisji.
4. 
Przewodniczący zespołu przekazuje wydrukowane materiały, o których mowa w ust. 2, niezbędne do przeprowadzenia danego etapu konkursu odpowiednio wraz z zestawieniem prawidłowych odpowiedzi (kluczem rozwiązań) oraz opisem kryteriów oceny pracy pisemnej przewodniczącemu komisji nie później niż na 7 dni przed terminem przeprowadzenia każdego z etapów konkursu za pośrednictwem Dyrektora Krajowej Szkoły, w sposób uniemożliwiający ich ujawnienie. Przekazanie wymaga sporządzenia protokołu, w którym wskazuje się także sposób i miejsce przechowywania materiałów.