Rozdział 5 - Dokumentacja kontroli - Przeprowadzanie kontroli organizacji pożytku publicznego.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2018.2054

Akt obowiązujący
Wersja od: 26 października 2018 r.

Rozdział  5

Dokumentacja kontroli

§  23. 
1. 
Kontrolujący dokumentuje przebieg i wyniki czynności kontrolnych w założonych w tym celu aktach kontroli, które w szczególności obejmują:
1)
upoważnienie do przeprowadzenia kontroli;
2)
dowody, o których mowa w § 10 ust. 2;
3)
protokół kontroli;
4)
wystąpienie pokontrolne.
2. 
Akta kontroli prowadzi się, numerując kolejno strony akt.
3. 
Akta kontroli, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2, sporządza się w jednym egzemplarzu.
4. 
Członek organu zarządzającego lub osoba przez niego upoważniona na każdym etapie prowadzonej kontroli mają prawo wglądu do akt kontroli, z zachowaniem przepisów o tajemnicy prawnie chronionej.
5. 
Kontrolujący udostępnia akta kontroli po anonimizacji w dokumentach danych osobowych pracownika lub innej osoby, jeżeli zastrzegły one nieujawnianie danych umożliwiających ich identyfikację, a zachodzi uzasadniona obawa, że udzielone informacje w sprawach objętych kontrolą mogą narazić tego pracownika lub osobę na jakikolwiek uszczerbek lub zarzut z powodu udzielenia tych informacji.