Rozdział 5 - Dokumentacja kontroli - Przeprowadzanie kontroli organizacji pożytku publicznego.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2018.2054
Akt obowiązujący
Wersja od: 26 października 2018 r.
Rozdział 5
Dokumentacja kontroli
§ 23.
1.
Kontrolujący dokumentuje przebieg i wyniki czynności kontrolnych w założonych w tym celu aktach kontroli, które w szczególności obejmują:
1)
upoważnienie do przeprowadzenia kontroli;
2)
dowody, o których mowa w § 10 ust. 2;
3)
protokół kontroli;
4)
wystąpienie pokontrolne.
2.
Akta kontroli prowadzi się, numerując kolejno strony akt.
3.
Akta kontroli, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2, sporządza się w jednym egzemplarzu.
4.
Członek organu zarządzającego lub osoba przez niego upoważniona na każdym etapie prowadzonej kontroli mają prawo wglądu do akt kontroli, z zachowaniem przepisów o tajemnicy prawnie chronionej.
5.
Kontrolujący udostępnia akta kontroli po anonimizacji w dokumentach danych osobowych pracownika lub innej osoby, jeżeli zastrzegły one nieujawnianie danych umożliwiających ich identyfikację, a zachodzi uzasadniona obawa, że udzielone informacje w sprawach objętych kontrolą mogą narazić tego pracownika lub osobę na jakikolwiek uszczerbek lub zarzut z powodu udzielenia tych informacji.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .