§ 3. - Przeprowadzanie konkursu na stanowisko asystenta sędziego.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2023.2106 t.j.
Akt obowiązujący Wersja od: 3 października 2023 r.
§ 3.
1.
Do zgłoszenia kandydat dołącza:1)
wniosek o zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego;2)
własnoręcznie sporządzony życiorys i informację o przebiegu kariery zawodowej;3)
oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów wyższych na kierunku prawo w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu zawodowego magistra albo zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów wyższych na kierunku prawo uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów;4)
oświadczenie, o którym mowa w art. 155a § 6 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. - Prawo o ustroju sądów powszechnych, zwanej dalej "ustawą";5)
oświadczenie, że jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich;6)
aktualną fotografię zgodną z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych.2.
Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia.