§ 3. - Przeprowadzanie konkursu na stanowisko asystenta sędziego.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2023.2106 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 3 października 2023 r.
§  3. 
1. 
Do zgłoszenia kandydat dołącza:
1)
wniosek o zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego;
2)
własnoręcznie sporządzony życiorys i informację o przebiegu kariery zawodowej;
3)
oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów wyższych na kierunku prawo w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu zawodowego magistra albo zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów wyższych na kierunku prawo uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów;
4)
oświadczenie, o którym mowa w art. 155a § 6 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. - Prawo o ustroju sądów powszechnych, zwanej dalej "ustawą";
5)
oświadczenie, że jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich;
6)
aktualną fotografię zgodną z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych.
2. 
Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia.