§ 12. - Przeprowadzanie konkursu na stanowisko asystenta sędziego.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2023.2106 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 3 października 2023 r.
§  12. 
1. 
Informację o wynikach konkursu prezes sądu umieszcza w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie sądu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej. Informacja o wynikach konkursu jest dostępna przez okres 3 miesięcy od dnia jej umieszczenia.
2. 
Informacja o wynikach konkursu zawiera w szczególności:
1)
imiona i nazwiska oraz wyniki kandydatów zakwalifikowanych do zatrudnienia na stanowisku, na które przeprowadzany był konkurs, albo imię i nazwisko oraz wynik kandydata zakwalifikowanego do zatrudnienia na tym stanowisku, albo informację, że żaden z kandydatów nie uzyskał wymaganej liczby punktów;
2)
rezerwową listę kandydatów oraz wyniki kandydatów znajdujących się na tej liście albo informację, że taka lista nie została sporządzona.
3. 
Kandydatowi, po okazaniu dokumentu tożsamości, udostępnia się do wglądu w siedzibie sądu jego pracę konkursową oraz protokół przebiegu konkursu.