§ 3. - Przeprowadzanie konkursów na stanowisko asystenta sędziego.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2008.167.1037

Akt utracił moc
Wersja od: 16 września 2008 r.
§  3.
1.
Do zgłoszenia kandydat dołącza:
1)
wniosek o zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego;
2)
życiorys i informację o przebiegu kariery zawodowej;
3)
oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dyplomu ukończenia wyższych studiów prawniczych w Polsce i uzyskania tytułu magistra prawa lub zagranicznych studiów prawniczych uznanych w Polsce albo zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim;
4)
oświadczenie, o którym mowa w art. 155a § 6 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. - Prawo o ustroju sądów powszechnych, zwanej dalej "ustawą";
5)
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu;
6)
3 aktualne fotografie zgodne z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych.
2.
Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia.