Art. 57. - [Imienne wykazy pracowników; podanie pracownikom danych nowego pracodawcy] - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną.
Dziennik Ustaw
Dz.U.1998.133.872
Akt obowiązujący Wersja od: 1 stycznia 2017 r.
Art. 57. [Imienne wykazy pracowników; podanie pracownikom danych nowego pracodawcy]
1.
Pracodawcy zatrudniający pracowników, o których mowa w art. 52-54 i w art. 56, w terminie do dnia 30 października 1998 r., przygotują imienne wykazy osób wykonujących z upoważnienia wojewody jego zadania i kompetencje podlegające przejęciu, odpowiednio do ich podziału, przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację rządową w województwie.2.
Pracodawcy, o których mowa w ust. 1, są obowiązani do dnia 15 listopada 1998 r. podać na piśmie zainteresowanym pracownikom dane dotyczące nazwy i siedziby nowego pracodawcy. Przepisy art. 231 § 4 Kodeksu pracy stosuje się odpowiednio.3.
Delegat Rządu ustali i przekaże zbiorcze wykazy osób przechodzących do jednostek samorządu terytorialnego odpowiednio dotychczasowemu wojewodzie, marszałkowi województwa i starostom, a w miastach na prawach powiatu - prezydentom miast.4.
Przepis ust. 3 stosuje się odpowiednio w przypadku, gdy:1)
obszar działania urzędów rejonowych, urzędów organów administracji specjalnej i urzędów miejskich stref usług publicznych nie odpowiada obszarowi powiatu,2)
obszar działania wojewódzkiego sejmiku samorządowego nie odpowiada obszarowi województwa.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »