§ 2. - Przekazywanie i udostępnianie informacji, o których mowa w art. 161f ust. 1 ustawy - Prawo o publicznym obrocie papierami wartościowymi, oraz zasady sporządzania i prowadzenia listy osób posiadających dostęp do określonej informacji poufnej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2004.94.908

Akt utracił moc
Wersja od: 30 kwietnia 2004 r.
§  2.
1.
Lista powinna zawierać:
1)
imię, nazwisko, serię i numer dokumentu tożsamości oraz aktualny adres zamieszkania osoby posiadającej dostęp do określonej informacji poufnej;
2)
wskazanie więzi prawnej łączącej osobę wpisywaną na listę z emitentem;
3)
datę, w której osoba uzyskała dostęp do określonej informacji poufnej;
4)
wzmiankę o pouczeniu osoby posiadającej dostęp do określonej informacji poufnej o karnych i administracyjnych konsekwencjach związanych z bezprawnym ujawnieniem lub wykorzystaniem informacji poufnych, jak również nieodpowiednim zabezpieczeniem takich informacji;
5)
datę sporządzenia listy oraz daty jej kolejnych aktualizacji.
2.
Aktualizacja listy powinna być dokonana, w każdym przypadku zaistnienia zmiany danych określonych w ust. 1, niezwłocznie po uzyskaniu przez emitenta informacji o zmianie tych danych. Aktualizacja polega również na wpisaniu na listę kolejnej osoby mającej dostęp do określonej informacji poufnej.
3.
W przypadku utraty przez osobę wpisaną na listę dostępu do określonej informacji poufnej, powinna być o tym fakcie uczyniona wzmianka, ze wskazaniem daty, w której osoba ta utraciła dostęp do tej informacji poufnej.
4.
Lista może być prowadzona w formie zapisu elektronicznego.
5.
Lista powinna być przechowywana przez okres co najmniej 5 lat od daty sporządzenia listy, a w przypadku jej aktualizacji, przez okres co najmniej 5 lat od daty ostatniej aktualizacji, chyba że odrębne przepisy wymagają jej dłuższego przechowywania.