§ 9. - Prowadzenie rejestru pośredników ubezpieczeniowych oraz sposób udostępniania informacji z tego rejestru.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2006.178.1316

Akt utracił moc
Wersja od: 3 października 2006 r.
§  9.
1.
Wniosek o udzielenie informacji z rejestru, o których mowa w art. 37 ust. 5 pkt 6 ustawy, kierowany jest do Izby i może być składany przez:
1)
zakład ubezpieczeń - pisemnie, w formie elektronicznej lub telefonicznie po uprzednim uzgodnieniu z Izbą dodatkowych mechanizmów uwierzytelniania;
2)
przedsiębiorcę, którego informacja dotyczy - pisemnie.
2.
Wniosek, o którym mowa w ust. 1, powinien zawierać dane umożliwiające wyszukanie w rejestrze żądanych informacji, w szczególności umożliwiające jednoznaczną identyfikację podmiotu.
3.
Udzielenie przez Izbę informacji:
1)
zakładowi ubezpieczeń, którego informacja dotyczy, następuje:
a)
pisemnie w siedzibie Izby, w godzinach pracy Izby,
b)
przesyłką poleconą za potwierdzeniem odbioru,
c)
w formie elektronicznej,
d)
telefonicznie po uprzednim uzgodnieniu z Izbą dodatkowych mechanizmów uwierzytelnienia;
2)
podmiotowi, którego informacja dotyczy, następuje:
a)
pisemnie w siedzibie Izby, w godzinach pracy Izby,
b)
przesyłką poleconą za potwierdzeniem odbioru.
4.
Izba, udzielając informacji, przekazuje dane, o których mowa w § 7 ust. 1.