§ 4. - Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów.
Dziennik Ustaw
Dz.U.1992.99.496
Akt utracił moc Wersja od: 6 lutego 1995 r.
§ 4.
1.
Podatnicy wypłacający wynagrodzenia ze stosunku pracy obowiązani są prowadzić indywidualne (imienne) karty wynagrodzeń, zwane dalej kartami wynagrodzeń pracowników. Karta ta powinna zawierać co najmniej następujące dane: imię i nazwisko pracownika, kwotę wypłaconych w danym miesiącu wynagrodzeń brutto (w gotówce i w naturze), koszty uzyskania przychodu, wynagrodzenie netto, razem wynagrodzenie netto narastająco od początku roku i należną zaliczkę na podatek dochodowy.2.
Za wynagrodzenie ze stosunku pracy uważa się przychody pracowników w rozumieniu art. 12 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »