Rozdział 4 - Postępowanie z uszkodzonymi lub zniszczonymi dokumentami ewidencyjnymi - Prowadzenie ewidencji wojskowej osób podlegających obowiązkowi służby wojskowej.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2004.162.1699
Akt utracił moc
Wersja od: 19 lipca 2004 r.
Rozdział 4
Postępowanie z uszkodzonymi lub zniszczonymi dokumentami ewidencyjnymi
§ 18.
1.
W razie zniszczenia lub uszkodzenia karty ewidencyjnej w stopniu uniemożliwiającym posługiwanie się tym dokumentem albo w razie jej zaginięcia sporządza się duplikat karty ewidencyjnej.
2.
Duplikat karty ewidencyjnej wypełnia się, zamieszczając w nim wszystkie wpisy zawarte w poszczególnych rubrykach oryginału karty ewidencyjnej, ponadto oznacza się napisem "DUPLIKAT".
3.
Wiarygodność wpisów dokonanych w duplikacie karty ewidencyjnej stwierdza wojskowy komendant uzupełnień swoim podpisem i odciskiem pieczęci urzędowej.
4.
Karty ewidencyjne, w miejsce których zostały sporządzone duplikaty, niszczy się protokolarnie.
§ 19.
1.
W razie uszkodzenia poszczególnych stron Księgi ewidencji, odtwarza się pełną treść uszkodzonych stron w wolnej od wpisów części księgi.
2.
W przypadku gdy Księga ewidencji ulegnie zniszczeniu w stopniu utrudniającym posługiwanie się nią w bieżącej pracy, zakłada się nową księgę.
3.
Do nowo założonej księgi wpisuje się tylko te osoby, które aktualnie pozostają w ewidencji wojskowej komendy uzupełnień.
4.
Uszkodzoną Księgę ewidencji przechowuje się w archiwum wojskowej komendy uzupełnień do czasu zniszczenia kart ewidencyjnych osób tego rocznika, na który założono daną księgę.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .