Rozdział 4 - Postępowanie z uszkodzonymi lub zniszczonymi dokumentami ewidencyjnymi - Prowadzenie ewidencji wojskowej osób podlegających obowiązkowi służby wojskowej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2004.162.1699

Akt utracił moc
Wersja od: 19 lipca 2004 r.

Rozdział  4

Postępowanie z uszkodzonymi lub zniszczonymi dokumentami ewidencyjnymi

§  18.
1.
W razie zniszczenia lub uszkodzenia karty ewidencyjnej w stopniu uniemożliwiającym posługiwanie się tym dokumentem albo w razie jej zaginięcia sporządza się duplikat karty ewidencyjnej.
2.
Duplikat karty ewidencyjnej wypełnia się, zamieszczając w nim wszystkie wpisy zawarte w poszczególnych rubrykach oryginału karty ewidencyjnej, ponadto oznacza się napisem "DUPLIKAT".
3.
Wiarygodność wpisów dokonanych w duplikacie karty ewidencyjnej stwierdza wojskowy komendant uzupełnień swoim podpisem i odciskiem pieczęci urzędowej.
4.
Karty ewidencyjne, w miejsce których zostały sporządzone duplikaty, niszczy się protokolarnie.
§  19.
1.
W razie uszkodzenia poszczególnych stron Księgi ewidencji, odtwarza się pełną treść uszkodzonych stron w wolnej od wpisów części księgi.
2.
W przypadku gdy Księga ewidencji ulegnie zniszczeniu w stopniu utrudniającym posługiwanie się nią w bieżącej pracy, zakłada się nową księgę.
3.
Do nowo założonej księgi wpisuje się tylko te osoby, które aktualnie pozostają w ewidencji wojskowej komendy uzupełnień.
4.
Uszkodzoną Księgę ewidencji przechowuje się w archiwum wojskowej komendy uzupełnień do czasu zniszczenia kart ewidencyjnych osób tego rocznika, na który założono daną księgę.