§ 2. - Protokół postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2010.223.1458

Akt utracił moc
Wersja od: 26 listopada 2010 r.
§  2. 
1. 
Protokół, oprócz informacji, o których mowa w art. 96 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej "ustawą", zawiera, w zależności od zastosowanego trybu postępowania, informacje dotyczące:
1)
zamawiającego;
2)
przedmiotu zamówienia publicznego, zwanego dalej "zamówieniem";
3)
określenia wartości zamówienia, wartości umowy ramowej lub wartości dynamicznego systemu zakupów, wartości zamówienia udzielanego w częściach, wartości zamówień uzupełniających oraz daty i sposobu ich ustalenia;
4)
powodów zastosowania przez zamawiającego innego trybu udzielenia zamówienia niż przetarg nieograniczony lub przetarg ograniczony;
5)
osób wykonujących czynności związane z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia oraz osób wykonujących czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia i złożenia przez nie oświadczenia na druku ZP-1;
6)
ogłoszeń i zmiany treści ogłoszeń;
7)
wykonawców zaproszonych do udziału w postępowaniu, negocjacjach, składania ofert, ofert wstępnych lub ofert orientacyjnych;
8)
zawiadomienia Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych o wszczęciu postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki oraz negocjacji bez ogłoszenia;
9)
wykonawców, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, złożyli oferty, oferty wstępne lub oferty orientacyjne;
10)
wykonawców dopuszczonych do udziału w dynamicznym systemie zakupów;
11)
miejsca i terminu składania ofert;
12)
otwarcia ofert;
13)
kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia lub części zamówienia;
14)
zestawienia ofert;
15)
oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu;
16)
wykonawców wykluczonych z postępowania;
17)
ofert, które zostały odrzucone;
18)
zastosowania aukcji elektronicznej;
19)
wyboru najkorzystniejszej oferty;
20)
zatwierdzenia wyniku postępowania;
21)
zawiadomienia o wyborze albo unieważnieniu postępowania oraz powodów unieważnienia postępowania;
22)
środków ochrony prawnej;
23)
udzielenia zamówienia publicznego;
24)
załączników do protokołu;
25)
uwag do protokołu.
2. 
Protokół podpisuje osoba sporządzająca protokół oraz kierownik zamawiającego.