Art. 7. - Protokół dotyczący Europejskiej Konferencji Ministrów Transportu. Bruksela.1953.10.17.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1993.116.518

Akt obowiązujący
Wersja od: 30 czerwca 1993 r.
Artykuł  7

Postanowienia administracyjne

a)
Administracyjną siedzibę Konferencji ustanowiono w Paryżu. Rada zbiera się w administracyjnej siedzibie Konferencji lub w innym miejscu, stosownie do własnej decyzji. Komitet zbiera się normalnie w administracyjnej siedzibie Konferencji. Może on zbierać się również w innym miejscu, jeśli tak postanowi Rada za zgodą odnośnego rządu.
b)
Sekretariat Administracyjny jest włączony administracyjnie do Sekretariatu Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD), ale w wykonywaniu swych czynności zależy wyłącznie od Konferencji. Sekretarze administracyjni mianowani są za zgodą Konferencji. Są oni odpowiedzialni za redagowanie porządków dziennych, sprawozdań i protokołów z posiedzeń Rady i Komitetu. Wprowadzają oni do protokołu decyzje Konferencji i są odpowiedzialni za rozprowadzanie dokumentów i za gromadzenie archiwów Konferencji.