Art. 75. - [Treść ogłoszenia o zamówieniu] - Prawo zamówień publicznych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2019.1843 t.j.

Akt utracił moc
Wersja od: 24 czerwca 2020 r.
Art.  75.  [Treść ogłoszenia o zamówieniu]
1. 
Zamawiający wszczyna postępowanie w trybie licytacji elektronicznej, zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, na swojej stronie internetowej oraz stronie, na której będzie prowadzona licytacja.
2. 
Ogłoszenie o zamówieniu, o którym mowa w ust. 1, zawiera co najmniej:
1)
nazwę (firmę) i adres zamawiającego;
2)
określenie trybu zamówienia;
3)
określenie przedmiotu zamówienia;
4)
wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych;
5)
sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w szczególności określenie minimalnych wysokości postąpień;
6)
informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania;
7)
termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej;
8)
termin otwarcia oraz termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej;
9)
warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia;
10)
wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
11)
termin związania ofertą;
12)
termin wykonania zamówienia;
13)
wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
14)
istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach;
15)
adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna.