Art. 34b. - [Ewidencja kąpielisk] - Prawo wodne.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2017.1121 t.j.
Akt utracił moc Wersja od: 1 września 2017 r.
Art. 34b. [Ewidencja kąpielisk]
1.
Wójt, burmistrz lub prezydent miasta prowadzi i aktualizuje ewidencję kąpielisk.2.
Organizator kąpieliska jest obowiązany niezwłocznie zgłosić zmianę danych zawartych w ewidencji kąpielisk.3.
Wójt, burmistrz lub prezydent miasta przechowuje dokumentację stanowiącą podstawę wpisu do ewidencji kąpielisk przez okres pięciu lat od dnia dokonania danego wpisu.4.
Prowadzenie ewidencji kąpielisk jest zadaniem zleconym z zakresu administracji rządowej.5.
Wójt, burmistrz lub prezydent miasta wpisuje kąpieliska lub aktualizuje wpis do ewidencji kąpielisk w terminie 14 dni od dnia podjęcia uchwały, o której mowa w art. 34a ust. 1.6.
W ewidencji kąpielisk zamieszcza się w szczególności:1)
dane zawarte w dokumentacji, o której mowa w art. 34a ust. 2 i 4;2)
kod i nazwę gminy zgodnie z Nomenklaturą Jednostek Terytorialnych dla Celów Statystycznych;3)
opis granic kąpieliska za pomocą współrzędnych geograficznych w układzie WGS84, na obowiązującym podkładzie map topograficznych lub ortofotomap z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.7.
Wójt, burmistrz lub prezydent miasta jest obowiązany do nieodpłatnego przekazywania informacji zawartych w ewidencji kąpielisk na wniosek właściwego państwowego powiatowego inspektora sanitarnego lub organów właściwych w sprawach gospodarowania wodami.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »