Art. 62. - [Nadzór nad reklamą] - Prawo farmaceutyczne.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2022.2301 t.j.
Akt obowiązujący Wersja od: 1 marca 2024 r.
Art. 62. [Nadzór nad reklamą]
1.
Główny Inspektor Farmaceutyczny, a w odniesieniu do produktów weterynaryjnych Główny Lekarz Weterynarii, sprawuje nadzór nad przestrzeganiem przepisów ustawy w zakresie reklamy.2.
Organy, o których mowa w ust. 1, mogą w drodze decyzji nakazać:1)
zaprzestania ukazywania się lub prowadzenia reklamy produktów leczniczych sprzecznej z obowiązującymi przepisami;2)
publikację wydanej decyzji w miejscach, w których ukazała się reklama sprzeczna z obowiązującymi przepisami, oraz publikację sprostowania błędnej reklamy;3)
usunięcie stwierdzonych naruszeń.3.
Decyzje, o których mowa w ust. 2 pkt 1 i 3, mają rygor natychmiastowej wykonalności.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »
Pytania i odpowiedzi liczba obiektów na liście: (1)
Pytania i odpowiedzi liczba obiektów na liście: (1)
Orzeczenia i pisma urzędowe liczba obiektów na liście: (32)
Orzeczenia sądów liczba obiektów na liście: (32)
- II GSK 348/19, Decyzja nakazująca zaprzestania ukazywania się lub prowadzenia reklamy produktów leczniczych sprzecznej z obowiązującymi przepisami - Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego
- II GSK 377/19, Decyzja nakazująca zaprzestania ukazywania się lub prowadzenia reklamy produktów leczniczych sprzecznej z obowiązującymi przepisami - Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego
- II GSK 451/19 - Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego