Nowość Art. 30. - [Wniosek pracodawcy o rejestrację programu zakładowego] - Pracownicze programy emerytalne.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2024.556 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 12 kwietnia 2024 r.
Art.  30.  [Wniosek pracodawcy o rejestrację programu zakładowego]
1. 
Wniosek pracodawcy o rejestrację programu zakładowego powinien zawierać dane pracodawcy i zarządzającego: nazwę (firmę), adres siedziby, numer REGON oraz adres do korespondencji.
2. 
Do wniosku należy dołączyć:
1)
informację o umocowaniu reprezentacji pracowników do zawarcia umowy zakładowej;
2)
zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w opłacaniu składek na obowiązkowe ubezpieczenia społeczne wystawione nie później niż trzy miesiące przed dniem złożenia wniosku;
3)
zaświadczenie urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych wystawione nie później niż trzy miesiące przed dniem złożenia wniosku;
4)
umowę zakładową;
5)
umowę z instytucją finansową albo statut funduszu emerytalnego;
6)
(uchylony);
7)
oświadczenie pracodawcy, że warunki uczestnictwa w programie nie naruszają przepisów art. 5 ust. 2 i 3;
8)
dokumenty potwierdzające dane pracodawcy, o których mowa w ust. 1.