§ 3. - Postępowanie zakładów pracy przy ściąganiu wkładek na rzecz Funduszu Bezrobocia.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1924.84.817

Akt utracił moc
Wersja od: 29 września 1924 r.
§  3.
Zakłady pracy, zobowiązane do zabezpieczenia na wypadek bezrobocia zatrudnionych przez nich robotników, winny przy wypłacie zarobków prowadzić listy płac, w których zamieszczą między innemi następujące dwie rubryki, zawierające:
a)
liczbę dni, faktycznie przepracowanych w danym okresie płatniczym;
b)
wkładkę, potrąconą przez zakład pracy każdemu zabezpieczonemu robotnikowi zgodnie z przepisami § 4 niniejszego rozporządzenia.

Ostatnia rubryka winna być podsumowana, ponadto w liście płac należy wskazać ogólną sumę, którą zakład obowiązany jest z mocy art. 7 ustawy o zabezpieczeniu na wypadek bezrobocia wpłacić na rzecz Funduszu Bezrobocia.

Określone w tym paragrafie listy plac, jako dowody rzeczowe, winny być przechowywane przez zakład pracy w ciągu roku i na żądanie organów Funduszu Bezrobocia okazywane dla kontroli.