§ 3. - Postępowanie zakładów pracy przy ściąganiu wkładek na rzecz Funduszu Bezrobocia.
Dziennik Ustaw
Dz.U.1924.84.817
Akt utracił moc
Wersja od: 29 września 1924 r.
§ 3.
Zakłady pracy, zobowiązane do zabezpieczenia na wypadek bezrobocia zatrudnionych przez nich robotników, winny przy wypłacie zarobków prowadzić listy płac, w których zamieszczą między innemi następujące dwie rubryki, zawierające:
a)
liczbę dni, faktycznie przepracowanych w danym okresie płatniczym;
b)
wkładkę, potrąconą przez zakład pracy każdemu zabezpieczonemu robotnikowi zgodnie z przepisami § 4 niniejszego rozporządzenia.
Ostatnia rubryka winna być podsumowana, ponadto w liście płac należy wskazać ogólną sumę, którą zakład obowiązany jest z mocy art. 7 ustawy o zabezpieczeniu na wypadek bezrobocia wpłacić na rzecz Funduszu Bezrobocia.
Określone w tym paragrafie listy plac, jako dowody rzeczowe, winny być przechowywane przez zakład pracy w ciągu roku i na żądanie organów Funduszu Bezrobocia okazywane dla kontroli.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .