§ 5. - Postępowanie z rzeczami znalezionymi w budynku publicznym.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1971.19.185

Akt utracił moc
Wersja od: 15 września 1971 r.
§  5.
1.
Zarządca obowiązany jest nie później niż w następnym dniu po przyjęciu rzeczy umieścić w swojej siedzibie, na widocznym miejscu, ogłoszenie powiadamiające o znalezieniu rzeczy ze wskazaniem miejsca i terminu, w którym może być ona odebrana przez osobę uprawnioną. Ogłoszenie można usunąć po upływie miesiąca lub z chwilą wydania rzeczy osobie uprawnionej.
2.
Gdy rzecz znaleziona zawiera dane dotyczące osoby uprawnionej do odbioru (nazwisko, adres lub miejsce pracy), zarządca obowiązany jest powiadomić tę osobę o znalezieniu rzeczy ze wskazaniem miejsca i terminu odebrania. W takim wypadku zarządca nie wywiesza ogłoszenia, o którym mowa w ust. 1.