§ 2. - Postępowanie w zakresie odwołań do rad nadzorczych oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1960.28.158

Akt utracił moc
Wersja od: 14 czerwca 1960 r.
§  2.
1.
Odwołanie do rady składa się w oddziale Zakładu, który wydał decyzję. Odwołanie może być złożone na piśmie, ustnie do protokołu albo przesłane pocztą.
2.
Odwołanie powinno zawierać imię, nazwisko i adres zainteresowanego, określenie żądania, oznaczenie decyzji, która jest przedmiotem odwołania, oraz podpis zainteresowanego lub jego ustawowego przedstawiciela albo upoważnionej przez nich innej osoby. Osoba upoważniona podpisuje odwołanie swoim imieniem i nazwiskiem, podając swoje miejsce zamieszkania i zaznaczając, że podpisuje odwołanie z upoważnienia zainteresowanego lub jego ustawowego przedstawiciela.
3.
Do odwołania mogą być dołączone dodatkowe dowody uzasadniające żądanie. W odwołaniu można również wnosić o przesłuchanie świadków, podając ich imiona, nazwiska i adresy oraz okoliczności, na które każdy ze świadków ma być przesłuchany.