§ 3. - Postępowanie w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich z zakresu usług pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2017.139
Akt obowiązujący
Wersja od: 23 stycznia 2017 r.
§ 3.
1.
Prezes UKE dokonuje kontroli formalnej wniosku w zakresie:
1)
elementów, o których mowa w art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. poz. 1823);
2)
dokumentów, o których mowa w art. 95 ust. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe.
2.
W przypadku gdy wniosek nie spełnia wymogów, o których mowa w ust. 1, Prezes UKE wzywa wnioskodawcę do jego uzupełnienia w terminie 10 dni od dnia doręczenia wezwania.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .