§ 3. - Postępowanie w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich z zakresu usług telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2017.49

Akt obowiązujący
Wersja od: 9 stycznia 2017 r.
§  3.
1.
Prezes UKE dokonuje formalnej kontroli wniosku w zakresie:
1)
elementów, o których mowa w art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. poz. 1823);
2)
dokumentów, o których mowa w art. 109 ust. 6 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne.
2.
W przypadku gdy wniosek nie spełnia wymagań, o których mowa w ust. 1, Prezes UKE wzywa wnioskodawcę do jego uzupełniania w terminie 10 dni od dnia doręczenia wezwania.