§ 7a. - Postępowanie kwalifikacyjne w stosunku do osób ubiegających się o przyjęcie do służby w Policji.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2007.170.1202

Akt utracił moc
Wersja od: 11 marca 2011 r.
§  7a. 5
 
1.
Przełożony właściwy w sprawie postępowania kwalifikacyjnego - na podstawie liczby kandydatów do służby, którzy złożyli wymagane dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 2 pkt 4, oraz minimalnej liczby osób planowanych do przyjęcia do służby w Policji w danym terminie - może podjąć decyzję o czasowym wstrzymaniu możliwości składania tych dokumentów przez kandydatów do służby.
2.
W przypadku podjęcia decyzji, o której mowa w ust. 1, przełożony właściwy w sprawie postępowania kwalifikacyjnego informację o tym zamieszcza, odpowiednio, na stronie internetowej i w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Głównej Policji, komendy wojewódzkiej (Stołecznej) Policji, komend powiatowych, miejskich i rejonowych Policji oraz umieszcza ją w siedzibie tych komend i w wojewódzkich oraz powiatowych urzędach pracy, wskazując okres, na jaki wstrzymano możliwość składania tych dokumentów.
5 § 7a dodany przez § 1 pkt 4 rozporządzenia z dnia 8 lutego 2011 r. (Dz.U.11.40.207) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 11 marca 2011 r.