§ 9. - Postępowanie kwalifikacyjne w stosunku do kandydatów ubiegających się o przyjęcie do służby w Policji.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2023.606

Akt obowiązujący
Wersja od: 1 sierpnia 2023 r.
§  9. 
1. 
Przełożony właściwy w sprawie postępowania kwalifikacyjnego - na podstawie liczby kandydatów do służby, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w § 6 ust. 2 pkt 5, oraz minimalnej liczby osób planowanych do przyjęcia do służby w danym terminie - może podjąć decyzję o czasowym wstrzymaniu możliwości przyjmowania tych dokumentów od kandydatów do służby.
2. 
W przypadku podjęcia decyzji, o której mowa w ust. 1, przełożony właściwy w sprawie postępowania kwalifikacyjnego zamieszcza informację o tej decyzji odpowiednio na stronie podmiotowej Komendanta Głównego Policji, Komendanta CBŚP, Komendanta BSWP, Komendanta CBZC, Dyrektora CLKP, komendantów wojewódzkich albo Komendanta Stołecznego Policji, komendantów powiatowych (miejskich, rejonowych) Policji w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w siedzibie tych jednostek organizacyjnych Policji i wskazuje okres, na jaki wstrzymano przyjmowanie tych dokumentów. W przypadku komendy wojewódzkiej albo Komendy Stołecznej Policji informację o czasowym wstrzymaniu przyjmowania dokumentów, o których mowa w § 6 ust. 2 pkt 5, od kandydatów do służby przesyła się odpowiednio do wojewódzkich oraz powiatowych urzędów pracy.