§ 7. - Postępowanie kwalifikacyjne w stosunku do kandydatów ubiegających się o przyjęcie do służby w Policji.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2023.606

Akt obowiązujący
Wersja od: 1 sierpnia 2023 r.
§  7. 
1. 
Wniosek, o którym mowa w art. 25 ust. 18 ustawy, zawiera:
1)
określenie:
a)
stanowiska służbowego w jednostce organizacyjnej Policji, na które ma być zarządzone postępowanie kwalifikacyjne,
b)
wymagań w zakresie specjalistycznych kwalifikacji, wykształcenia, uprawnień lub umiejętności pożądanych ze względu na potrzeby kadrowe Policji,
c)
liczby osób planowanych do przyjęcia do służby;
2)
informacje o podjętych działaniach, poprzedzających złożenie wniosku, mających na celu mianowanie policjanta na stanowisko, o którym mowa w pkt 1 lit. a;
3)
uzasadnienie celowości zarządzenia postępowania kwalifikacyjnego.
2. 
Wniosek, o którym mowa w art. 25 ust. 18 ustawy, składa się do Komendanta Głównego Policji w formie pisemnej lub elektronicznej.
3. 
Komendant Główny Policji, wyrażając zgodę, o której mowa w art. 25 ust. 18 ustawy, wskazuje liczbę osób planowanych do przyjęcia do służby.