§ 4. - Postępowanie kwalifikacyjne w stosunku do kandydatów ubiegających się o przyjęcie do służby w Państwowej Straży Pożarnej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2016.30

Akt utracił moc
Wersja od: 8 stycznia 2016 r.
§  4.
1.
Kierownik jednostki organizacyjnej Państwowej Straży Pożarnej, w której jest planowane przeprowadzenie postępowania kwalifikacyjnego, zwany dalej "przełożonym właściwym w sprawie postępowania", niezwłocznie po publikacji ogłoszenia o naborze do służby w Państwowej Straży Pożarnej powołuje komisję kwalifikacyjną, zwaną dalej "komisją", i wyznacza jej przewodniczącego.
2.
W skład komisji wchodzi co najmniej trzech członków, w tym przedstawiciel komórki jednostki organizacyjnej Państwowej Straży Pożarnej realizującej zadania w zakresie spraw kadrowych.
3.
W skład komisji mogą wchodzić pracownicy lub strażacy z innej jednostki organizacyjnej Państwowej Straży Pożarnej.
4.
Komisja dokonuje oceny złożonych dokumentów związanych z postępowaniem kwalifikacyjnym oraz przeprowadza test sprawności fizycznej, rozmowę kwalifikacyjną oraz dodatkowe etapy postępowania, o których mowa w art. 28 ust. 7 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej, jeżeli zostało zarządzone ich przeprowadzenie.