§ 4. - Postępowanie kwalifikacyjne w stosunku do kandydatów ubiegających się o przyjęcie do służby w Państwowej Straży Pożarnej.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2016.30
Akt utracił moc
Wersja od: 8 stycznia 2016 r.
§ 4.
1.
Kierownik jednostki organizacyjnej Państwowej Straży Pożarnej, w której jest planowane przeprowadzenie postępowania kwalifikacyjnego, zwany dalej "przełożonym właściwym w sprawie postępowania", niezwłocznie po publikacji ogłoszenia o naborze do służby w Państwowej Straży Pożarnej powołuje komisję kwalifikacyjną, zwaną dalej "komisją", i wyznacza jej przewodniczącego.
2.
W skład komisji wchodzi co najmniej trzech członków, w tym przedstawiciel komórki jednostki organizacyjnej Państwowej Straży Pożarnej realizującej zadania w zakresie spraw kadrowych.
3.
W skład komisji mogą wchodzić pracownicy lub strażacy z innej jednostki organizacyjnej Państwowej Straży Pożarnej.
4.
Komisja dokonuje oceny złożonych dokumentów związanych z postępowaniem kwalifikacyjnym oraz przeprowadza test sprawności fizycznej, rozmowę kwalifikacyjną oraz dodatkowe etapy postępowania, o których mowa w art. 28 ust. 7 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej, jeżeli zostało zarządzone ich przeprowadzenie.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .