§ 3. - Postępowanie kwalifikacyjne w stosunku do kandydatów ubiegających się o przyjęcie do służby w Państwowej Straży Pożarnej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2016.30

Akt utracił moc
Wersja od: 8 stycznia 2016 r.
§  3.
1.
Ogłoszenie o planowanym postępowaniu kwalifikacyjnym zawiera informacje w szczególności o:
1)
liczbie stanowisk, na które jest prowadzony nabór do służby w Państwowej Straży Pożarnej;
2)
nazwie stanowiska lub nazwach stanowisk, których dotyczy postępowanie kwalifikacyjne, miejscu pełnienia służby oraz rodzaju rozkładu czasu służby;
3)
wymaganiach stawianych kandydatom, o których mowa w art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej, zwanych dalej "kandydatami";
4)
wymaganych dokumentach;
5)
etapach postępowania kwalifikacyjnego wraz z podaniem ich kolejności i przebiegu, w tym systemu punktacji, z uwzględnieniem preferencji z tytułu posiadanego wykształcenia, wyszkolenia lub posiadanych umiejętności;
6)
miejscu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących postępowania kwalifikacyjnego;
7)
miejscu i terminie składania wymaganych dokumentów;
8)
sposobie postępowania z dokumentami kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do kolejnych etapów postępowania kwalifikacyjnego.
2.
Termin składania wymaganych dokumentów nie może być krótszy niż 10 dni kalendarzowych od dnia publikacji ogłoszenia o naborze do służby w Państwowej Straży Pożarnej.