§ 4. - Postępowanie kwalifikacyjne o przyjęcie do służby w Państwowej Straży Pożarnej.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2021.1772
Akt obowiązujący
Wersja od: 24 sierpnia 2023 r.
§ 4.
1.
Niezwłocznie po udostępnieniu ogłoszenia kierownik jednostki organizacyjnej Państwowej Straży Pożarnej, w której jest planowane przeprowadzenie postępowania kwalifikacyjnego, zwany dalej "przełożonym właściwym w sprawie postępowania", powołuje komisję, która przeprowadza postępowanie kwalifikacyjne, zwaną dalej "komisją", i wyznacza jej przewodniczącego.
2.
W skład komisji wchodzi co najmniej trzech członków, w tym przedstawiciel komórki organizacyjnej, która realizuje zadania w zakresie spraw kadrowych.
3.
W skład komisji mogą wchodzić pracownicy lub strażacy z innej jednostki organizacyjnej Państwowej Straży Pożarnej niż jednostka, która przeprowadza postępowanie kwalifikacyjne.
4.
Komisja dokonuje oceny złożonych dokumentów związanych z postępowaniem kwalifikacyjnym, przeprowadza test sprawności fizycznej, rozmowę kwalifikacyjną oraz dodatkowe etapy postępowania, o których mowa w art. 28 ust. 7 ustawy, jeżeli zostało zarządzone ich przeprowadzenie.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .