§ 3. - Posiadanie przez podatników opłacających podatki obrotowy i dochodowy w formie ryczałtu rachunków na zakup niektórych materiałów.
Dziennik Ustaw
Dz.U.1965.52.324
Akt utracił moc
Wersja od: 21 marca 1966 r.
§ 3.
1.
Podatnicy wymienieni w § 1 powinni wpisywać do ewidencji rachunki na zakupione materiały w dniu ich nadejścia do zakładu (magazynu).
2.
Jeżeli materiały nadeszły do zakładu (magazynu) przed otrzymaniem rachunku, należy sporządzić szczegółowy opis materiałów, podając nazwisko, imię (firmę) i adres dostawcy oraz ilość i rodzaj materiałów i dokonać zapisu w ewidencji na podstawie opisu. Opis powinien być przechowywany jako dowód wewnętrzny zakupu i połączony z nadesłanym następnie rachunkiem. Wartość tych materiałów, wynikająca z rachunku, powinna być wpisana do ewidencji w dniu otrzymania rachunku. Jeżeli rachunek nadszedł po zakończeniu miesiąca kalendarzowego, wartość wynikającą z rachunku wpisuje się do ewidencji w dniu otrzymania rachunku jako nową pozycję z powołaniem pozycji, pod którą wpisany został przychód materiałów na podstawie opisu.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .