§ 2. - Portowe plany gospodarowania odpadami oraz pozostałościami ładunkowymi ze statków.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2002.236.1989
Akt utracił moc Wersja od: 3 czerwca 2005 r.
§ 2. 1
1.
Portowy plan gospodarowania odpadami oraz pozostałościami ładunkowymi ze statków, zwany dalej "planem", zawiera: 1)
nazwę, siedzibę i adres oraz formę prawną podmiotu zarządzającego portem lub przystanią morską; 2)
informacje dotyczące rodzajów i ilości odpadów oraz pozostałości ładunkowych ze statków przewidywanych do odbioru w danym okresie ze statków zwykle zawijających do portu lub przystani morskiej; 3)
opis podejmowanych działań w zakresie gospodarowania odpadami oraz pozostałościami ładunkowymi ze statków, w tym informacje dotyczące:a)
procedur odbioru odpadów oraz pozostałości ładunkowych,b)
umieszczania w pojemnikach, segregowania i magazynowania,c)
wstępnej obróbki, przetwarzania, mieszania lub innych działań powodujących zmianę charakteru lub składu,d)
transportu,e)
odzysku,f)
sposobu unieszkodliwienia odpadów oraz pozostałości ładunkowych ze statków; 4)
informacje dotyczące ewidencji odpadów oraz pozostałości ładunkowych ze statków; 5)
informacje dotyczące współpracy z innymi podmiotami w zakresie gospodarowania odpadami oraz pozostałościami ładunkowymi ze statków; 6)
informacje dotyczące nadzoru nad gospodarowaniem odpadami oraz pozostałościami ładunkowymi ze statków, w tym imię i nazwisko, stanowisko służbowe osoby wyznaczonej przez podmiot zarządzający portem lub przystanią morską do nadzoru nad gospodarowaniem odpadami lub pozostałościami ładunkowymi ze statków; 7)
opis i lokalizację portowych urządzeń odbiorczych, ich charakterystykę techniczno-technologiczną, w tym wydajność, pojemność, przepustowość; 8)
opis przyjętego systemu opłat za odbiór i zagospodarowanie odpadów oraz pozostałości ładunkowych ze statków; 9)
opis procedur dotyczących składania sprawozdań o domniemanych nieprawidłowościach związanych z funkcjonowaniem portowych urządzeń odbiorczych; 10)
opis metod rejestrowania bieżącego użycia portowych urządzeń odbiorczych; 11)
informacje o obowiązujących aktach prawnych w zakresie odbioru odpadów oraz pozostałości ładunkowych ze statków; 12)
informacje dotyczące formalności związanych z procedurą odbioru odpadów oraz pozostałości ładunkowych ze statków.2.
Plan powinien również zawierać wykaz informacji, do których mają dostęp użytkownicy portu lub przystani morskiej, o których mowa w art. 8 ustawy, poprzedzony adnotacją na temat wagi właściwego odbioru odpadów i pozostałości ładunkowych ze statków.1 § 2 zmieniony przez § 1 pkt 1 rozporządzenia z dnia 11 maja 2005 r. (Dz.U.05.88.747) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 3 czerwca 2005 r.