§ 16. - Pomoc finansowa udzielana pracodawcom prowadzącym zakłady pracy chronionej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2022.1199 t.j.

Akt utracił moc
Wersja od: 6 czerwca 2022 r.
§  16. 
1. 
Pracodawca, który otrzymał dofinansowanie, składa Funduszowi pisemną informację o wykorzystaniu środków.
2. 
Informacja powinna zawierać w szczególności:
1)
pełną nazwę i adres pracodawcy, który otrzymał pomoc;
2)
numer identyfikacji podatkowej NIP, o ile taki posiada;
3)
numer identyfikacyjny REGON, o ile taki posiada;
4)
oznaczenie wykonywanej działalności według PKD;
5)
sposób wydatkowania otrzymanego dofinansowania, w tym zgodności z założonym przeznaczeniem;
6)
oświadczenie o wykorzystaniu kredytu zgodnie z przeznaczeniem;
7)
dane, o których mowa w § 10 ust. 5 pkt 3, ustalone odrębnie dla każdego z miesięcy w okresie pomiędzy dniem zawarcia umowy a dniem rozliczenia pomocy określonej w umowie.
3. 
Informację o wykorzystaniu środków pracodawca składa Funduszowi nie później niż do dnia 15 marca roku następującego po roku, w którym otrzymał dofinansowanie.