§ 4. - Polski rejestr jachtów.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2005.6.43
Akt utracił moc Wersja od: 12 stycznia 2005 r.
§ 4.
1.
Do zgłoszenia jachtu do rejestru należy dołączyć dokumenty potwierdzające dane zawarte w zgłoszeniu, a w szczególności:1)
dokumenty stwierdzające poprzednie nazwy jachtu - jeżeli zostały nadane;2)
dokument stwierdzający przydzielenie sygnału wywoławczego - jeżeli został nadany;3)
wystawiony przez rzeczoznawcę dokument potwierdzający wymiary jachtu, zawierający co najmniej długość i szerokość jachtu, a dla jachtów żaglowych - również powierzchnię ożaglowania, lub świadectwo pomiarowe - jeżeli jacht został pomierzony;4)
uwierzytelniony odpis dokumentu stwierdzającego nabycie własności lub współwłasności jachtu, a dla jachtu budowanego systemem gospodarczym - pisemne oświadczenie budowniczego;5)
wypis z odpowiedniego rejestru sądowego, wskazujący imiona i nazwiska osób upoważnionych do działania w imieniu osoby prawnej - jeżeli właścicielem jachtu jest ta osoba;6)
uwierzytelniony odpis dokumentu uprawniającego armatora jachtu do uprawiania żeglugi - jeżeli armator nie jest właścicielem jachtu;7)
dowód wykreślenia jachtu z rejestru - jeżeli jacht był wpisany do rejestru okrętowego, rejestru za granicą lub zarejestrowany w urzędzie morskim;8)
oryginał świadectwa bandery - jeżeli zostało wystawione.2.
Jeżeli jacht został sprowadzony z państwa członkowskiego Unii Europejskiej, warunkiem zarejestrowania jachtu jest dołączenie do wniosku zaświadczenia wydanego przez właściwy organ, potwierdzającego:1)
uiszczenie podatku od towarów i usług lub2)
brak obowiązku, o którym mowa w pkt 1.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »