§ 5. - Połączenie Instytutu Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji oraz Instytutu Koniunktur i Cen Handlu Zagranicznego.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2006.245.1787
Akt utracił moc
Wersja od: 12 maja 2007 r.
§ 5.
Przedmiotem działania Instytutu jest:
1)
prowadzenie badań naukowych i prac badawczych związanych z funkcjonowaniem rynku;
2)
prowadzenie działalności szkoleniowej, normalizacyjnej, ochrony własności patentowej oraz informacji naukowo-technicznej;
3)
prowadzenie współpracy krajowej i międzynarodowej z jednostkami naukowo-badawczymi, stowarzyszeniami i instytucjami w zakresie przedmiotowych działań oraz upowszechnianie wyników badań.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .