Do państwowego rejestru personelu lotniczego, zwanego dalej "rejestrem", wpisuje się każdego członka personelu lotniczego w dniu wydania mu licencji.
2.
Skreślenie członka personelu lotniczego z rejestru następuje:
1)
w razie cofnięcia licencji,
2)
w razie nieprzedstawienia licencji organowi nadzoru w celu przedłużenia jej ważności w ciągu 24 miesięcy od daty wygaśnięcia jej ważności.
§ 27.
1.
Do rejestru wpisuje się:
1)
imię i nazwisko członka personelu lotniczego,
2)
nazwę i numer licencji oraz datę jej wydania,
3)
czynności lotnicze określone w licencji,
4)
datę skreślenia członka personelu z rejestru.
2.
Rejestr prowadzi się według wzoru ustalonego przez organ nadzoru.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .