Rozdział 8 - Państwowy rejestr personelu lotniczego. - Personel lotniczy.
Dziennik Ustaw
Dz.U.1968.15.91
Akt utracił moc Wersja od: 24 maja 1968 r.
Rozdział 8
Państwowy rejestr personelu lotniczego.
Państwowy rejestr personelu lotniczego.
§ 28.
1.
Do państwowego rejestru personelu lotniczego, zwanego dalej rejestrem, wpisuje się każdego członka personelu lotniczego w dniu wydania mu licencji.2.
Skreślenie członka personelu lotniczego z rejestru następuje: 1)
w razie cofnięcia licencji, 2)
w razie nieprzedstawienia licencji w celu przedłużenia jej ważności w okresie dłuższym niż 24 miesiące od daty wygaśnięcia jej ważności.§ 29.
1.
Do rejestru wpisuje się: 1)
imię i nazwisko członka personelu lotniczego, 2)
nazwę i numer licencji oraz datę jej wydania, 3)
nazwy dodatkowych uprawnień i daty ich wydania, 4)
datę skreślenia członka personelu lotniczego z rejestru.2.
Do rejestru powinny być dołączone dokumenty dotyczące: 1)
wydania, przedłużenia ważności i cofnięcia licencji oraz wydania, odebrania, zawieszenia i ograniczenia wynikających z niej uprawnień, 2)
szkolenia lotniczego i praktyki lotniczej, 3)
sprawdzania kwalifikacji lotniczych przed Państwową Lotniczą Komisją Egzaminacyjną, 4)
utraty lub zniszczenia licencji i dokumentów określonych w pkt 2.3.
Wzór i szczegółowe zasady prowadzenia rejestru określi Minister Komunikacji.