Dokumentami związanymi z pełnieniem służby w systemie nadzwyczajnym jest dokumentacja dotycząca rozpoczęcia, przebiegu oraz zakończenia służby w tym systemie.
2.
Dokumentację, o której mowa w ust. 1, stanowią:
1)
grafik służby;
2)
lista obecności;
3)
książka służby, w której codziennie dokonuje się adnotacji zawierających dane ogólnostatystyczne z przebiegu służby oraz informacje szczegółowe o nieprawidłowościach i zdarzeniach podczas pełnienia służby;
4)
ewidencja czasu służby.
3.
Po zakończeniu służby w systemie nadzwyczajnym dokumentacja związana z ewidencją czasu służby funkcjonariusza jest przechowywana w aktach osobowych funkcjonariusza w jednostce organizacyjnej, w której funkcjonariusz stale pełni służbę.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .