§ 1. - Orzekanie o potrzebie kształcenia specjalnego lub indywidualnego nauczania dzieci i młodzieży oraz wydawanie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, a także szczegółowe zasady kierowania do kształcenia specjalnego lub indywidualnego nauczania.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2001.13.114

Akt utracił moc
Wersja od: 12 lutego 2003 r.
§  1.  2
 W publicznych poradniach psychologiczno-pedagogicznych, w tym publicznych poradniach specjalistycznych, zwanych dalej "poradniami", są organizowane i działają na zasadach określonych w rozporządzeniu zespoły orzekające, które wydają:
1)
orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci i młodzieży z zaburzeniami i odchyleniami rozwojowymi, wymagających stosowania specjalnej organizacji nauki i metod pracy, w tym o potrzebie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu głębokim,
2)
orzeczenia o potrzebie indywidualnego nauczania dzieci i młodzieży, których stan zdrowia uniemożliwia lub znacznie utrudnia uczęszczanie do szkoły,
3)
opinie o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka od chwili wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole.
2 § 1 zmieniony przez § 1 pkt 2 rozporządzenia z dnia 29 stycznia 2003 r. (Dz.U.03.23.192) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 12 lutego 2003 r.