§ 5. - Organizacja oraz zasady i tryb wykonywania zadań przez Państwową Inspekcję Sanitarną Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2002.192.1614

Akt utracił moc
Wersja od: 3 sierpnia 2011 r.
§  5.
1.
W celu zapewnienia realizacji zadań przez Inspekcję Sanitarną kierownicy jednostek organizacyjnych, o których mowa w § 1 pkt 1, 2 i 4, przekazują Głównemu Inspektorowi niezbędne informacje o podległych jednostkach organizacyjnych dotyczące terenów, obiektów i urządzeń, których stan sanitarnohigieniczy może mieć wpływ na zdrowie i życie funkcjonariuszy i pracowników.
2. 3
 Główny Inspektor, w uzgodnieniu z Szefem Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Szefem Agencji Wywiadu, Szefem Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Komendantem Głównym Policji, Komendantem Głównym Państwowej Straży Pożarnej, Komendantem Głównym Straży Granicznej, Szefem Biura Ochrony Rządu oraz kierownikami innych jednostek organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, może, w drodze odrębnych porozumień, ustalać szczegółowe zasady, zakres i tryb przekazywania informacji, o których mowa w ust. 1, oraz sposób dokonywania kontroli sanitarnych, w szczególności gdy jest to związane z dostępem do informacji niejawnych.
3 § 5 ust. 2 zmieniony przez § 1 pkt 2 rozporządzenia z dnia 24 listopada 2006 r. (Dz.U.06.225.1644) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 23 grudnia 2006 r.