Art. 51. - [Kampania produkcyjna 2004/2005 na rynku skrobi] - Organizacja niektórych rynków rolnych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2023.1502 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 1 stycznia 2024 r.
Art.  51.  [Kampania produkcyjna 2004/2005 na rynku skrobi]
1. 
Decyzje administracyjne wydane przez ministra właściwego do spraw rynków rolnych na podstawie art. 6 ustawy z dnia 11 stycznia 2001 r. o regulacji rynku skrobi ziemniaczanej (Dz. U. Nr 11, poz. 83 oraz z 2004 r. Nr 19, poz. 177) na okres kampanii produkcyjnych 2002/2003, 2003/2004 i 2004/2005 tracą moc w odniesieniu do kampanii produkcyjnej 2004/2005.
2. 
Na kampanię produkcyjną 2004/2005 kontyngent krajowy produkcji skrobi wynosi 144 985 ton.
3. 
Minister właściwy do spraw rynków rolnych w ramach kontyngentu, o którym mowa w ust. 2, przyznaje na wniosek producenta skrobi, w drodze decyzji administracyjnej, limit produkcyjny do wykorzystania w kampanii produkcyjnej 2004/2005.
4. 
Ustalenie wielkości limitów produkcyjnych dla producentów skrobi następuje przez podział krajowego kontyngentu produkcji skrobi, przy uwzględnieniu przeciętnej ilości skrobi wyprodukowanej przez producentów skrobi w kampaniach produkcyjnych 1999/2000, 2000/2001 i 2001/2002.
5. 
Wniosek, o którym mowa w ust. 3, składa się w terminie do dnia 31 marca 2004 r.
6. 
Wniosek zawiera w szczególności:
1)
oznaczenie producenta skrobi, z podaniem imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania i adresu albo nazwy oraz siedziby i adresu, a w razie ustanowienia pełnomocników do dokonywania czynności prawnych w imieniu producenta skrobi - również ich imiona i nazwiska,
2)
informację o wielkości produkcji skrobi w kampaniach produkcyjnych 1999/2000, 2000/2001 i 2001/2002.
7. 
Wniosek podlega rozpatrzeniu w terminie do dnia 15 kwietnia 2004 r.