§ 8. - Organizacja kancelarii tajnych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1999.18.156

Akt utracił moc
Wersja od: 19 lutego 2003 r.
§  8.
Kancelaria przyjmuje, rejestruje, przechowuje, przekazuje i wysyła dokumenty zawierające informacje niejawne, oznaczone klauzulami "ściśle tajne", "tajne" i "poufne", oraz prowadzi rejestry dokumentów:
1)
dziennik korespondencji dokumentów oznaczonych klauzulą "ściśle tajne", którego wzór określa załącznik nr 1 do rozporządzenia,
2)
dziennik korespondencji dokumentów oznaczonych klauzulą "tajne", którego wzór określa załącznik nr 2 do rozporządzenia,
3)
dziennik korespondencji dokumentów oznaczonych klauzulą "poufne", którego wzór określa załącznik nr 3 do rozporządzenia,
4)
karty zapoznania się z dokumentami oznaczonymi klauzulami "ściśle tajne i tajne", których wzór określa załącznik nr 4 do rozporządzenia,
5)
książkę doręczeń przesyłek miejscowych, której wzór określa załącznik nr 5 do rozporządzenia,
6)
dziennik ewidencji wykonanych dokumentów oznaczonych klauzulą "ściśle tajne", "tajne" i "poufne", którego wzór określa załącznik nr 6 do rozporządzenia,
7)
wykaz przesyłek nadanych, którego wzór określa załącznik nr 7 do rozporządzenia,
8)
rejestr teczek dokumentów niejawnych, dzienników i książek ewidencyjnych, którego wzór określa załącznik nr 8 do rozporządzenia.