§ 8. - Organizacja i tryb przeprowadzania konkursu na stanowisko Dyrektora Polskiego Centrum Akredytacji.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2002.34.312
Akt utracił moc
Wersja od: 1 stycznia 2003 r.
§ 8.
1.
W celu przeprowadzenia konkursu Prezes Rady Ministrów powołuje komisję, w której skład wchodzi 5 członków posiadających wiedzę, doświadczenie zawodowe oraz autorytet dający rękojmię prawidłowego wyłonienia kandydatów na stanowisko Dyrektora.
2.
Członkowie komisji wybierają spośród siebie przewodniczącego.
3.
Do komisji nie może być powołana osoba będąca małżonkiem, krewnym lub powinowatym osoby, która zgłosiła swój udział w konkursie, albo pozostająca wobec niej w takim stanowisku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do jej bezstronności.
4.
Jeżeli okoliczności, o których mowa w ust. 3, zostaną ujawnione po powołaniu komisji, Prezes Rady Ministrów niezwłocznie odwołuje członka komisji, którego okoliczności te dotyczą, i uzupełnia skład komisji.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .