§ 5. - Organizacja i tryb przeprowadzania konkursu na stanowisko Dyrektora Polskiego Centrum Akredytacji.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2002.34.312

Akt utracił moc
Wersja od: 1 stycznia 2003 r.
§  5. 
Ogłoszenie o konkursie powinno zawierać co najmniej:
1)
określenie stanowiska, którego dotyczy konkurs,
2)
informacje o wymogach określonych w § 7,
3)
określenie wymaganych dokumentów dołączanych do zgłoszenia,
4)
wskazanie miejsca i sposobu dokonywania zgłoszeń,
5)
określenie terminu dokonywania zgłoszeń, nie krótszego jednak niż 14 dni od dnia ukazania się ogłoszenia,
6)
określenie terminu podania do publicznej wiadomości listy osób dopuszczonych do udziału w konkursie, nie dłuższego jednak niż 7 dni od dnia, w którym upływa termin dokonywania zgłoszeń.