§ 14. - Organizacja i sposób funkcjonowania centrum powiadamiania ratunkowego oraz procedur obsługi zgłoszeń alarmowych
Dziennik Ustaw
Dz.U.2021.832
Akt obowiązujący
Wersja od: 4 maja 2021 r.
§ 14.
Obsługa zgłoszeń alarmowych innych niż głosowe przychodzących na numery obsługiwane w ramach systemu powiadamiania ratunkowego odbywa się według następującej ogólnej procedury:
1)
odbiór zgłoszenia alarmowego;
2)
zarejestrowanie zgłoszenia alarmowego w systemie teleinformatycznym;
3)
przekazanie zgłoszenia alarmowego właściwemu dyspozytorowi lub dyspozytorom zawierającego w szczególności:
a)
unikatowy identyfikator zgłoszenia alarmowego,
b)
informację o dacie i godzinie przyjęcia zgłoszenia alarmowego,
c)
informację o miejscu zdarzenia lub zagrożenia umożliwiającą szybkie dotarcie właściwych podmiotów ratowniczych,
d)
opis zdarzenia lub zagrożenia,
e)
identyfikator operatora numerów alarmowych, który przyjął zgłoszenie alarmowe,
f)
informacje o podmiocie lub podmiotach ratowniczych, do których skierowano zgłoszenie alarmowe,
g)
rodzaj zdarzenia lub zagrożenia według katalogu zdarzeń, o którym mowa w § 10;
4)
odbiór potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia alarmowego przez właściwego dyspozytora.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .