§ 6. - Organizacja i funkcjonowanie systemu gromadzącego i udostępniającego informacje i dane od przedsiębiorcy telekomunikacyjnego.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2015.2333

Akt obowiązujący
Wersja od: 30 grudnia 2015 r.
§  6.
1.
Wymiana pomiędzy dostawcami usług informacji w zakresie obsługi wniosków o przeniesienie numeru odbywa się za pomocą komunikatów.
2.
PLI CBD weryfikuje prawidłowość komunikatów przesyłanych pomiędzy dostawcami usług.
3.
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości komunikatu, PLI CBD wysyła do nadawcy komunikatu informację o rodzaju nieprawidłowości w celu jej usunięcia.
4.
Proces wymiany pomiędzy dostawcami usług informacji w zakresie obsługi wniosku o przeniesienie numeru kończy komunikat o wydaniu numeru wysłany przez dotychczasowego dostawcę usług. Informacje zawarte w tym komunikacie aktualizują bazę danych zawierającą przeniesione numery, o której mowa w art. 71 ust. 4 ustawy.
5.
Wymiana informacji pomiędzy PLI CBD a dostawcami usług odbywa się w godzinach 700-2300, przy wykorzystaniu łączy albo sieci określonych w § 5 ust. 5 i 6.