§ 2. - Organizacja i funkcjonowanie systemu gromadzącego i udostępniającego informacje i dane od przedsiębiorcy telekomunikacyjnego.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2015.2333

Akt obowiązujący
Wersja od: 30 grudnia 2015 r.
§  2.
Użyte w rozporządzeniu skróty i definicje oznaczają:
1)
centralny punkt - centralny punkt systemu powiadamiania ratunkowego i punkty centralne służb, funkcjonujące zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 78 ust. 7a ustawy;
2)
certyfikat X.509 - certyfikat potwierdzający spełnienie wymagań określonych w zaleceniu X.509 Międzynarodowego Związku Telekomunikacyjnego (ITU) określającym sposób użycia asymetrycznych algorytmów kryptograficznych;
3)
dane - dane, o których mowa w art. 161 ust. 2 pkt 4-6 oraz w art. 169 ust. 1 ustawy, dotyczące abonenta będącego konsumentem, oraz dane, o których mowa w art. 78 ust. 2 pkt 2 ustawy, dotyczące abonenta niebędącego konsumentem;
4)
informacje o lokalizacji - określone w art. 78 ust. 3 ustawy informacje dotyczące lokalizacji zakończenia sieci, z którego zostało wykonane połączenie do numeru alarmowego;
5)
komunikat - komunikat XML w formacie danych XSD, w którym treść jest przekazywana za pomocą znaków zgodnych ze standardem Unicode UTF-8, określonym przez normę ISO/IEC 10646;
6)
PLI CBD - system, o którym mowa w art. 78 ust. 4 ustawy, funkcjonujący w formie systemu teleinformatycznego "Platforma Lokalizacyjno-Informacyjna z Centralną Bazą Danych";
7)
TLS 1.2 (Transport Layer Security wersja 1.2) - protokół wykorzystywany do szyfrowania wskazany w specyfikacji technicznej ETSI TS 102 231;
8)
VPN (Virtual Private Network) - wirtualna sieć prywatna służąca jako sieć przekazu danych korzystająca z publicznej sieci telekomunikacyjnej, która przez stosowanie protokołów tunelowania i procedur bezpieczeństwa zachowuje poufność danych.