§ 4. - Organizacja i funkcjonowanie kancelarii tajnych oraz sposób i tryb przetwarzania informacji niejawnych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2017.1558 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 21 sierpnia 2017 r.
§  4. 
1. 
Do podstawowych zadań kierownika kancelarii, w odniesieniu do materiałów podlegających rejestracji w kancelarii, należy:
1)
bezpośredni nadzór nad obiegiem materiałów;
2)
udostępnianie materiałów osobom do tego uprawnionym;
3)
wydawanie materiałów osobom do tego uprawnionym, które zapewniają odpowiednie warunki do ich przechowywania;
4)
egzekwowanie zwrotu materiałów;
5)
kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania materiałów w kancelarii oraz jednostce organizacyjnej;
6)
nadzór nad pracą oddziałów kancelarii.
2. 
Osoba kierująca oddziałem kancelarii wykonuje obowiązki kierownika kancelarii określone w ust. 1 pkt 1-5.