Art. 26b. - [Dokumentowanie zasad zarządzania ryzykiem, audytu wewnętrznego i outsourcingu] - Organizacja i funkcjonowanie funduszy emerytalnych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2023.930 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 5 października 2023 r. do: 31 sierpnia 2024 r.
Art.  26b.  [Dokumentowanie zasad zarządzania ryzykiem, audytu wewnętrznego i outsourcingu]
1. 
Pracownicze towarzystwo jest obowiązane do przygotowania pisemnego dokumentu określającego zasady:
1)
zarządzania ryzykiem;
2)
audytu wewnętrznego;
3)
powierzania wykonywania zadań osobom trzecim lub zewnętrznym jednostkom organizacyjnym.
2. 
Zasady, o których mowa w ust. 1, podlegają zatwierdzeniu przez radę nadzorczą pracowniczego towarzystwa oraz przeglądowi funkcjonowania nie rzadziej niż co 3 lata.
3. 
Zasady, o których mowa w ust. 1, podlegają dostosowaniu do zmian w systemie zarządzania lub obszarze, którego dotyczą.