§ 14. - Organizacja i funkcjonowanie centrów powiadamiania ratunkowego.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2014.574
Akt utracił moc Wersja od: 5 maja 2014 r.
§ 14.
Obsługa zgłoszeń alarmowych innych niż głosowe przychodzących na numery obsługiwane w ramach systemu powiadamiania ratunkowego odbywa się według następującej ogólnej procedury:1)
odbiór zgłoszenia alarmowego;2)
zarejestrowanie zgłoszenia alarmowego w systemie teleinformatycznym;3)
przekazanie zgłoszenia alarmowego właściwemu dyspozytorowi lub dyspozytorom zawierającego w szczególności:a)
unikatowy identyfikator zgłoszenia alarmowego,b)
informację o dacie i godzinie przyjęcia zgłoszenia alarmowego,c)
informację o miejscu zdarzenia lub zagrożenia, umożliwiającą szybkie dotarcie właściwych podmiotów ratowniczych,d)
opis zdarzenia lub zagrożenia,e)
identyfikator operatora numerów alarmowych, który przyjął zgłoszenie alarmowe,f)
informacje o podmiocie lub podmiotach ratowniczych, do których skierowano zgłoszenie alarmowe,g)
rodzaj zdarzenia lub zagrożenia według katalogu zdarzeń, o którym mowa w § 10 ust. 1,h)
informacje dotyczące lokalizacji zakończenia sieci, z którego zostało wykonane zgłoszenie alarmowe;4)
odbiór potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia alarmowego przez właściwego dyspozytora.