§ 10. - Organizacja i funkcjonowanie centrów powiadamiania ratunkowego.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2014.574

Akt utracił moc
Wersja od: 5 maja 2014 r.
§  10.
1.
Szczegółowy katalog zdarzeń i odpowiednich do nich pytań, które należy zadać zgłaszającemu zgłoszenie alarmowe, szczegółowe procedury obsługi zgłoszeń alarmowych, a także procedury przekazania zgłoszenia w sytuacji awaryjnej są opracowywane i aktualizowane przez ministra właściwego do spraw administracji publicznej, we współpracy z wojewodami, Policją, Państwową Strażą Pożarną i podmiotami ratowniczymi, których numery są obsługiwane w ramach systemu powiadamiania ratunkowego na podstawie art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 22 listopada 2013 r. o systemie powiadamiania ratunkowego.
2.
Katalog i procedury, o których mowa w ust. 1, administrator systemu teleinformatycznego zamieszcza w tym systemie.